PPC podcast o Chytrých nákupních Kampaních s Michalem Lyskem

PPC podcast o Chytrých nákupních Kampaních s Michalem Lyskem


Chytré nákupní Kampaně tvoří velkou část tržeb e-shopařů. Potvrzuje to můj výzkum, ve kterém jsem zistil, že je to v průměru 52% tržeb z Google Ads.

I dále můžeme očekávat, růst:

“Podíl investic přes Chytré nákupní Kampaně stoupá a dále stoupat bude.”  
Industry manager Google, Dalibor Klíč


Obsah:

00:50 - Jak jsi se dostal k PPC?
02:18 - Co bylo náplní práce v mediálce?
03:01 - Jak dlouho PPCčka děláš?
04:01 - Proč téma o Chytrých nákupních Kampaních?
05:26 - Co Chytré nákupní Kampaně jsou?
08:12 - Proč se do takové kampaně vůbec pouštět?
09:10 - Co promyslet před spuštěním?
14:00 - Kampaň je spuštěná, co pak?
15:41 - Jaký je minimální počet konverzí ke spuštění?
16:29 - Je potřeba optimalizovat XML feed?
21:59 - Jak probíhá optimalizace v Google Ads?
27:24 - Co dělat když už je kampaň nastavena?
29:12 - Co když nebude fungovat?
31:27 - Jak se díváš na pozastavení Chytrých nákupních Kampaní?
32:05 - Jakým e-shopům je nedoporučuješ?
33:24 - Jak bude vypadat práce PPC specialisty za 5 - 10 let?
34:36 - Pohled na vývoj práce PPC specialistů.
35:10 - Manuální vs. automatizováná optimalizace.

E-shopařovy tipy zdarma

První pomoc pro vaše reklamy

Zvyšte své zisky několika rychlými změnami.
V praxi se setkávám s 25 opakujícími se chybami, které připravují e‑shopy o objednávky. Zjistěte, které to jsou, napravte je a získejte nové zákazníky.

Stáhnout E-shopařovY tipy v PDF

* Zdarma a bez e-mailu

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.